Képfeltöltés

 2010.08.04. 10:50

Egyenlőre nem megy a képek feltöltése ide, de hamarosan megoldom ezt a problémát is. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bosnian-pyramids.blog.hu/api/trackback/id/tr362197788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tunde67 2010.08.04. 12:55:14

várom a többi képet

Sunny.Sun.Shine 2010.08.06. 10:51:26

Akkor dràgàm nekem is elmondhatnàd, mert az èn oldalamon ezèrt nincsenek kèpek.. egyszeruen kiakasztanak... ez most komoly, hogy te oda mèsz?? Mikor derult ki? én errol lemaradtam.. vagy megirtad nekem???

emese87 2010.08.06. 17:01:12

@Sunny.Sun.Shine: Komolyan oda megyek, lehet, hogy nem írtam meg, nem tudom. Már kb 1 hónapja kiderült, de most kezdtem el készülődni.
képfeltöltés: Admin, új bejegyzés és ott van egy olyan ikon, amin egy hegy van és egy napocska (SUN) arra kattintva tudsz feltölteni. Feltöltés után egy linkké alakítja a fájlt abban az ablakban, arra 1szer kattintva beilleszti a szövegbe, ott át tudod méretezni. Remélem sikerül.
De ha worldben megcsinálod a posztot és bemásolod, ugy sem tudsz képeket felrakni? p
süti beállítások módosítása